Start / Opinie i informacje o bankach w Polsce / Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA (Inteligo) / Blokowanie debetu i linii kredytowej w Inteligo bez ostrzezenia
Blokowanie debetu i linii kredytowej w Inteligo bez ostrzezenia
|
Autor | Treść |
---|
Blokowanie debetu i linii kredytowej w Inteligo bez ostrzezenia 2011-12-27, 02:06
Mam konto w Inteligo już naprawdę długi czas, teraz to chyba oni przeszli do PKO BP i to nie jest specjalnie dobra opcja. Prowadzę dwa konta, prywatne i firmowe, po kilku latach w końcu udało mi się uruchomić tam debet i linię kredytową, przez cały czas korzystania z ich usług wszystkie należności w terminie regulowałem, choć nie było łatwo czasami, ale uważam siebie za człowieka zasadnego i dotrzymującego zobowiązań.
Okazało się jednak, że w przeciągu jednego dnia zamknęli mi z niewyjaśnionych przyczyn i debet i linię kredytową! Byłem wtedy na wyjeździe i zostałem bez środków! Na szczęście miałem niewielką kwotę na koncie w innym banku na wszelki wypadek i udało się wyjść z tego bez szwanku, ale coś takiego to jest absurd! W umowie miałem czarno na białym że przed takimi decyzjami musi minąć termin 30 dni minimalnie, no bo jak to tak zostawić człowieka bez środków nagle i bez ostrzeżenia! Dzwoniłem na infolinię, ale nikt się nie będzie pewnie dziwił jak powiem że nic tam w ogóle nie wiedzą jak zawsze, przełączyli mnie kilka razy dalej i dalej ale bez odpowiedzi jak było tak jest! Nie można ufać bankowi gdy bez słowa ostrzeżenia odcina człowieka od jego pieniędzy… Przeniose się chyba gdzie indziej, gdzieś gdzie szanują klienta z obrotem 30 tyś. miesięcznie! |
|
Blokowanie debetu i linii kredytowej w Inteligo bez ostrzezenia 2011-12-27, 15:18
Oni specjalnie nie wiedzą jak się współpracuje z klientem, tak jakby potrzebowali do tego instrukcji a nikt by im jej nie dał… trochę to świadczy o banku jako o całości, bo jak wchodziłem do jednej filii banku i widzę, że tam ludzie zmobilizowani, eleganccy i pełni jakiejś takiej energii to aż chciało się z nimi rozmawiać i wzbudzali zaufanie, a jak potem poszedłem do mojego oddziału i tam po drugiej stronie siedziały same takie rozlane kobitki, które równie dobrze możnaby w sklepie na kasie posadzić to z człowieka cała moc odpływała…
Do tego, z tego co pamiętam bo odpuściłem sobie ich usługi dwa lata temu, to bez przerwy były tam awarie systemowe a wtedy nie można było niczego zrobić, totalna degrengolada! Ani wypłacić pieniędzy z bankomatu, ani skorzystać z bankowości internetowej… żałość na maksa! Dodzwonić się na infolinię też się nie dało by dowiedzieć się np. ile to jeszcze będzie trwało, bo w sumie nie dziwota wszyscy wydzwaniali w podobnej sprawie! Nie polecam tego banku, nie wiem jak tam dalej jego losy się potoczą i szczerze nie zasmuciłoby mnie to jakby w ogóle zniknęli z rynku. |
|
Blokowanie debetu i linii kredytowej w Inteligo bez ostrzezenia 2012-05-04, 08:01
Założyłem konto na tym forum po to, aby przestrzec innych przed Inteligo. Mam identyczną sytuację jak założyciel tematu. Debet zawsze spłacałem terminowo, a z dnia na dzień, bez żadnej informacji, pomimo zawartej w umowie klauzuli o 30 dniowym terminie wypowiedzenia, debet został zlikwidowany. Zwyczajnie oszukują ludzi i stawiają ich w trudnej sytuacji, bo nagle znika kilkaset złotych z konta, z niewiadomych przyczyn. Rozmawiałem z infolinią dosłownie 26 minut i przez ten czas nikt nie był w stanie mi wyjaśnić dlaczego mój debet został zlikwidowany. Musiałem jedynie wysłuchiwać durnej muzyczki, kiedy przełączano mnie w tryb oczekiwania, a ktoś z infolinii starał się czegoś dowiedzieć. Radzę więc wszystkim - unikajcie Inteligo. Ja właśnie jestem w trakcie zmiany banku.
|
|
Gość
Niezalogowany [ Profil] |
Blokowanie debetu i linii kredytowej w Inteligo bez ostrzezenia 2012-05-04, 13:16
Ja również miałam taką sytuacje z Inteligo!
Dawno zmieniłam bank, ostrzegam przed nimi! -------------------------------------------------------------------------------- zapraszam: http://bralloso.com/kosmos/index.php |