Start / Inne / Doradcy finansowi / szkolenie z obsługi klienta
szkolenie z obsługi klienta
|
Autor | Treść |
---|
szkolenie z obsługi klienta 2011-12-29, 17:38
Studio Szkoleń zaprasza na szkolenie organizowane w
Łodzi : I termin: 10-11.01.2012r. II termin: 24-25.02.2012r. Cena 680 zł brutto/ 16 godzin szkolenia (2 dni) Cena zawiera: - 16 godzin szkolenia, - certyfikat ukończenia szkolenia, - materiały szkoleniowe, - obiad, - przerwy kawowe. Wysoki poziom kompetencji zawodowych i interpersonalnych osób na co dzień reprezentujących firmę, daje gwarancję dobrego wizerunku w oczach klientów i jest pierwszym krokiem na drodze do budowania lojalności. Program: Czym jest orientacja na klienta? Jaka jest zależność między obsługą klienta a marketingiem firmy? Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta? Jakie korzyści przynosi firmie? Czego oczekuje klient i skąd się bierze jego zadowolenie? Jak rozpoznać potrzeby klienta? Jak tę wiedzę wykorzystać? Jak zbudować długotrwałe relacje z klientami? W jaki sposób jakość komunikacji wpływa na kontakty z klientem? Jakie są podstawowe techniki komunikacji? Jakie są główne bariery komunikacyjne? Jak dobrać formę obsługi do osobowości klienta? Jak prowadzić rozmowę z uwzględnieniem typu osobowości rozmówcy? Jakie są etapy rozmowy z klientem i jakimi rządzą się prawami? Jakie zasady savoir-vivre obowiązują w relacjach z klientem? Jak efektywnie zarządzać kontaktami? Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej? O znaczącej roli skryptu. Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów? Jak i po co wyznaczać standardy korespondencji z klientem? Jak sobie radzić z trudnym klientem? Jak obsługiwać reklamacje, aby przysparzały firmie lojalnych klientów? Co może ułatwić system do zarządzania relacjami z klientem (CRM)? Jeśli szukasz szkolenia które pomoże Ci podnieść poziom kompetencji w firmie, chcesz zdobyć wielu lojalnych klientów, zdecyduj się na to szkolenie już dziś! Wybierając naszą firmę masz pewność, że: - stawiamy na praktyczną wiedzę, stronimy od zbędnego teoretyzowania. - nasi szkoleniowcy to osoby z ogromnym doświadczeniem, które chętnie dzielą się nim podczas szkolenia, każdy uczestnik ma szansę na analizę problemów w swojej firmie. - szanujemy Twój czas, skupiamy się na gotowych do zastosowania rozwiązaniach. Chcesz wiedzieć więcej? Dzwoń! 890-790-342 lub pisz! biuro@szkoleniadlaciebie.pl |
|
Gość
Niezalogowany [ Profil] |
szkolenie z obsługi klienta 2012-02-20, 17:33
Niezłe. Moze się skuszę?
|