Faq | Baza wiedzy | Rejestracja | Logowanie | Wtorek, 04-12-2012, 21:32
Start / Inne / Doradcy finansowi / szkolenie z obsługi klienta
szkolenie z obsługi klienta
Autor Treść
wojtek66
Początkujący
[ Profil]

Dołączył(a): 2011-01-16, 19:07
Tematów: 8
Posty: 9
szkolenie z obsługi klienta 2011-12-29, 17:38
 
Studio Szkoleń zaprasza na szkolenie organizowane w
Łodzi :

I termin: 10-11.01.2012r.
II termin: 24-25.02.2012r.

Cena 680 zł brutto/ 16 godzin szkolenia (2 dni)

Cena zawiera:

- 16 godzin szkolenia,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- materiały szkoleniowe,
- obiad,
- przerwy kawowe.

Wysoki poziom kompetencji zawodowych i interpersonalnych osób na co dzień reprezentujących firmę, daje gwarancję dobrego wizerunku w oczach klientów i jest pierwszym krokiem na drodze do budowania lojalności.

Program:

Czym jest orientacja na klienta?
Jaka jest zależność między obsługą klienta a marketingiem firmy?
Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta? Jakie korzyści przynosi firmie?
Czego oczekuje klient i skąd się bierze jego zadowolenie?
Jak rozpoznać potrzeby klienta? Jak tę wiedzę wykorzystać?
Jak zbudować długotrwałe relacje z klientami?
W jaki sposób jakość komunikacji wpływa na kontakty z klientem?
Jakie są podstawowe techniki komunikacji?
Jakie są główne bariery komunikacyjne?
Jak dobrać formę obsługi do osobowości klienta? Jak prowadzić rozmowę z uwzględnieniem typu osobowości rozmówcy?
Jakie są etapy rozmowy z klientem i jakimi rządzą się prawami?
Jakie zasady savoir-vivre obowiązują w relacjach z klientem?
Jak efektywnie zarządzać kontaktami?
Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej? O znaczącej roli skryptu.
Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów?
Jak i po co wyznaczać standardy korespondencji z klientem?
Jak sobie radzić z trudnym klientem?
Jak obsługiwać reklamacje, aby przysparzały firmie lojalnych klientów?
Co może ułatwić system do zarządzania relacjami z klientem (CRM)?


Jeśli szukasz szkolenia które pomoże Ci podnieść poziom kompetencji w firmie,
chcesz zdobyć wielu lojalnych klientów, zdecyduj się na to szkolenie już dziś!

Wybierając naszą firmę masz pewność, że:
- stawiamy na praktyczną wiedzę, stronimy od zbędnego teoretyzowania.
- nasi szkoleniowcy to osoby z ogromnym doświadczeniem, które chętnie dzielą się nim podczas szkolenia, każdy uczestnik ma szansę na analizę problemów w swojej firmie.
- szanujemy Twój czas, skupiamy się na gotowych do zastosowania rozwiązaniach.

Chcesz wiedzieć więcej?
Dzwoń! 890-790-342 lub pisz! biuro@szkoleniadlaciebie.pl
Gość
Niezalogowany
[ Profil]
szkolenie z obsługi klienta 2012-02-20, 17:33
 
Niezłe. Moze się skuszę?
[Strona 1 z 1] [Posty: 1]
Zaloguj się by dodawać wątki
Kto przegląda forum
Na forum jest: 4 użytkowników | 0 zarejestrowanych | 4 gości (bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 3 minut)
Najwięcej użytkowników online (778) było 02-08-2011
Statystyki
Liczba wątków: 5672 | Liczba komentarzy: 19314 | Liczba użytkowników: 3151 | Najnowszy użytkownik: piotr_motyka
Logowanie
Nazwa użytkownika: Hasło:
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie
Szukaj na forum