Faq | Baza wiedzy | Rejestracja | Logowanie | Piątek, 17-05-2013, 05:01
Autor Treść
Monia 37
Początkujący
[ Profil]

Dołączył(a): 2012-01-09, 16:10
Tematów: 1
Posty: 0
Pismo na przeprosiny klienta 2012-01-09, 16:10
 
Cześć,
spóźniłam się z dostawą ozdób choinkowych, tyle, że sama dostałam je z lekkim poślizgiem od producenta i muszę teraz przeprosić kilka sklepów... Macie wzór jakiegoś pisma, które mogło by mi to ułatwić? ;)
AdamP
Początkujący
[ Profil]

Dołączył(a): 2011-10-17, 01:49
Tematów: 9
Postów: 43
Pismo na przeprosiny klienta 2012-01-10, 18:40
 
Tylko takie coś mam. Trochę przerobisz i będzie OK.


Szanowny Panie,



dziękuję za otrzymane pismo i w pełni podzielam Pańskie niezadowolenie z powodu opóźnienia dostawy .................................(nazwa towaru).

Na swe usprawiedliwienie chciałbym powiedzieć, że specjalnie ozdabiane wyroby wysyłane są z .................................. dniowym opóźnieniem, o którym producent nas wcześniej nie uprzedził. Serdecznie przepraszam z powodu powstałego nieporozumienia.

Zamówione wyroby zostaną dostarczone dnia............................ Przepraszam za zwłokę i jestem pewien, że wyroby w pełni Państwa usatysfakcjonują.





Z poważaniem,





.............................

(podpis)
[Strona 1 z 1] [Posty: 1]
Zaloguj się by dodawać wątki
Kto przegląda forum
Na forum jest: 3 użytkowników | 0 zarejestrowanych | 3 gości (bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 3 minut)
Najwięcej użytkowników online (778) było 02-08-2011
Statystyki
Liczba wątków: 5721 | Liczba komentarzy: 19894 | Liczba użytkowników: 3193 | Najnowszy użytkownik: Karbi
Logowanie
Nazwa użytkownika: Hasło:
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie
Szukaj na forum