Autor | Treść |
---|
awaria w inteligo 2011-12-25, 17:30
to ci historia haha "Inteligo miał dziś problemy z realizowaniem przelewów z ... PKO BP. Klienci jednego z największych banków internetowych nie dostawali przez to pieniędzy, które nie wiadomo gdzie się podziały. Po godzinie 18 awaria została usunięta.- Inteligo od kilku godzin ma problemy z funkcjonowaniem serwisu. Pieniądze, które są wpłacone na konto giną w wirtualnej rzeczywistości - napisał do nas przed godziną 15 pan Radosław. - Najlepsze jest to, że żaden z klientów nie jest o tym poinformowany. Nie ma żadnych komunikatów, a dowiedzieć o tym fakcie można się po dokonaniu wpłaty - dodaje.Informacje o kłopotach potwierdziła nam infolinia Inteligo. Według niej na kontach klientów nie były księgowane wpłaty z PKO BP, które jest właścicielem internetowego banku. Jak usłyszeliśmy od konsultantki sprawa miała zostać rozwiązana w kilkanaście minut. Co innego usłyszał jednak wtedy pan Radosław.- Pani konsultant z banku powiedziała mi, że może to potrwać jeszcze kilka godzin, a może nawet klika dni. Sami nie są w stanie tego stwierdzić. Cała sytuacja trwa na pewno od godziny 11.00. Moje wpłaty powinny znaleźć się na koncie po maksymalnie 10 minutach, a jest 14:35 i pieniędzy nadal nie ma - tłumaczy internauta. Po godzinie 18 Inteligo poinformowało, że problem został usunięty.- Utrudnienia są już usunięte. Przelewy księgujemy na bieżąco - mówi nam Magda Lejman, rzeczniczka Inteligo.Zapewnia też, że pomimo iż pieniądze i przelewy zawisły na pewien czas gdzieś w wirtualnej przestrzeni, to nigdzie nie zniknęły. Z pewnym opóźnieniem, ale na pewno dotrą na konta." to tak ku pokrzepieniu serc, durny bank to i problemy ma, usmiałem sie czytając. juz wiem komu nie warto powierzyc swoich pieniędzy! tak więc wszyscy od dzis omijamy inteligo szerokim łukiem hehe
|
|
Gość
Niezalogowany [ Profil] |
awaria w inteligo 2012-02-12, 15:30
Bank internetowy, który nie posiada rezerwowych kanałów komunikacyjnych? To jakas kpina.
|