Faq | Baza wiedzy | Rejestracja | Logowanie | Wtorek, 15-07-2014, 03:50
Autor Treść
Ewelinka
Początkujący
[ Profil]

Dołączył(a): 2011-12-24, 15:10
Tematów: 2
Posty: 0
Inteligo potraktowało mnie jak złodzieja! 2011-12-28, 01:26
 
Witam!
Mnie ten bank swego czasu potraktowal jak złodzieja. Mieli awarie systemu jednego razu i najwidoczniej ta awaria najbardziej na moje konto się uwziela. Probowalam zrobic przelew internetowy, za pierwszym razem nie zadziałało, za drugim też nie no to patrze co się dzieje – awaria! No to pięknie pieniądze które chciałam przelać zablokowali mi na ten czas i przez tydzień się z nimi biłam o to by je odblokowali bym mogła z nich korzystac.

Podobna sytuacja pojawiła się kilka miesięcy później, pieniadze chciałam wypłacić z bankomatu PKO BP i oczywiście się nie udało, pieniędzy mi nie wypłacono ale na moim rachunku widniało że operacja była przeprowadzona pomyślnie i 400 zł które wyplacałam nie było na koncie. Zaczelam drążyć temat i wydzwaniac do nich to mnie traktowali jak złodzieja! Ze chce ich naciągnąć bo bankomat musial mi wypłacić pieniadze skoro ich niezawodny (haha!) system tak powiedział!
Meczylam się z nimi dobre trzy miesiące az poskarzyłam się że pójde z tym gdzieś dalej i wyżej i wtedy zmiękli dopiero i pieniądze zwrócili! Teraz już więcej z nimi nie chce mieć wspólnych rzeczy… skasowałam konto i przeniosłam się gdzies gdzie traktuja mnie jak człowieka!
Gość
Niezalogowany
[ Profil]
Inteligo potraktowało mnie jak złodzieja! 2012-02-12, 15:27
 
Oni niestety wszystkich klientów w ten sposób traktują.
Kto przegląda forum
Na forum jest: 2 użytkowników | 0 zarejestrowanych | 2 gości (bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 3 minut)
Najwięcej użytkowników online (778) było 02-08-2011
Statystyki
Liczba wątków: 5815 | Liczba komentarzy: 21530 | Liczba użytkowników: 3281 | Najnowszy użytkownik: Aleksandaraa9
Logowanie
Nazwa użytkownika: Hasło:
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie
Szukaj na forum